سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 91 مهر 11 , ساعت 5:9 عصر

 

http://snn.ir/pic/13910711165_2012276153e.jpg

تاریخ مخابره : 1391/07/011
زمان مخابره : 5:50 AM
سرویس خبر : 
سیاسی> حلقه شهید علیرضا شبانی

رئیس قوه مجریه کشورمان در خصوص اظهار اخیر لاریجانی مبنی بر بی‌اثر بودن تحریم‌های خارجی بر اختلالات اخیر بازار اقتصادی ایران با خنده پاسخ داد: حتماً تصمیمات ایشان اثر دارد که تحریم اثر ندارد.

به گزارش حلقه شهید علیرضا شبانی، وی در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص واکنش ایران در اظهارات اخیر مسئولان آمریکایی مبنی بر تشدید فشارها و تحریم‌های خود علیه ملت ایران گفت: واکنش ما معلوم است ما در کنار ملت ایرانیم و از همه حقوق تمامیت ملت ایران دفاع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تحریم روش شکست خورده‌ای است، گفت: آنها قبلاً هم این مسئله را تجربه کرده‌اند و علاقه‌مندند باز هم تجربه کنند اشکالی ندارد تجربه کنند.

احمدی نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگار یکی از شبکه‌های خبری چین که از وی پرسید با توجه به تهدیدات نتانیاهو آیا ایران خود را در خطر جنگ و رویارویی با آمریکا و اسرائیل احساس می کند، گفت: این نظمی که دنیا در آن قرار دارد و مدیریت جهانی فعلی آن به این گونه است که برخی به خود اجازه می‌دهند که دیگران را تهدید کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید مدیریت جهان اصلاح شود، گفت: اینگونه نباید باشد که چهارنفر تصمیم بگیرند کشوری را تهدید و یا به آن حمله کنند.

احمدی نژاد با بیان اینکه تکلیف ایران در برابر اینگونه مسائل روشن است، گفت: ملت ایران هیچ گاه مهاجم نبوده است و هرگز حمله نکرده است ما مدافع خیلی خوبی است و همیشه توانسته است از خود دفاع کند.

وی با بیان اینکه پاسخ‌های دفاعی ایران همیشه پشیمان‌کننده بوده است، گفت: ایران کشوری نیست که با چهار ترقه و تیر و ترکش تکان بخورد، کشوری با این تمدن عظیم و این ریشه‌های عمیق به این راحتی از پا در نمی‌آید.

احمدی نژاد ضمن انتقاد به مدیریت حاکم بر جهان گفت: این چه مدیریتی است در دنیا که اجازه می‌دهد کشوری یا فردی دیگران را تهدید کند.

وی با بیان اینکه من فکر می‌کنم آنها بیش از اینکه به فکر حمله به ایران باشند هنوز در مُد جنگ روانی هستند و متاسفانه برخی نیز در در داخل آن را رله می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما یک ملت بزرگیم و با هم زندگی می‌کنیم البته این به این معنی نیست که ما اشتباه نداریم.

احمدی نژاد هم اشتباه دارد و نقاط ضعف داریم اما هیچ‌‌گاه از تلاش و حرکت کوتاهی نکردیم.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم حاکمیت آمریکا به این نتیجه رسیده است که باید دست و پای صهیونیست‌های تندرو را جمع کند و می‌خواهند آنها را مهار و کنترل کنند.

وی با بیان اینکه آنها به دنبال ماجراجویی هستند و جنگ با ایران را ماجراجویی و خرید فرصت می‌دانند، گفت: آنها خیال می‌کنند اگر به ایران حمله کنند این فرصت برای آنها مهیا خواهد شد.

وی افزود: اما آنها نمی‌دانند هر چه ماجراجویی کنند آینده خود را به خطر انداخته‌اند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا که از او در خصوص التهاب بازار ارز و انتظار دولت از دستگاه‌های امنیتی در این خصوص گفت: اولاً همراهی کنند و با تصمیمات خود مسئولان مربوطه را کمک کنند.

احمدی نژاد با بیان اینکه یکی از مسئولان امنیتی اعلام کرده است که 22 نفر از سرحلقه‌های اخلال‌گر را شناسایی کرده است، گفت: من نمی‌توانم در این زمینه کاری کنم و امیدواریم آنها نیز به وظیفه خود عمل کنند و این نابسامانی از بین برود.

وی در پاسخ به سئوال دیگر این خبرنگار در خصوص اظهار اخیر لاریجانی مبنی بر بی‌اثر بودن تحریم‌های خارجی بر اختلالات اخیر بازار اقتصادی ایران با خنده پاسخ داد: حتماً تصمیمات ایشان اثر دارد که تحریم اثر ندارد.

وی ادامه داد: ایشان که می‌دانند دولت چگونه حساب‌های خود را جابه‌جا می‌کند و وضعیت خرید و مسائل نفت چگونه است.

وی افزود: من این سخنان ایشان را در یک خبرگزاری وابسته به یکی از نهادهای امنیتی خواندم و متاسفم که ایشان در گفت‌وگو با یک خبرگزاری وابسته به یکی از ارگان‌های نظامی که باید بی‌طرف باشد این سخنان را مطرح کرده است.


سه شنبه 91 مهر 11 , ساعت 2:48 عصر

شغل زن مهمتره یا حفظ خانواده؟

تاریخ مخابره : 1391/07/011
زمان مخابره : 5:30 AM
سرویس خبر : 
اجتماعی > حلقه شهید علیرضا شبانی

متاسفانه اشکال کار اینجاست که با تبلیغات و فضا سازیها ظلمی در حق زن کرده اند که خود زنها هم آن را به عنوان یک حق برای خود پذیرفته اند

 به گزارش حلقه شهید علیرضا شبانی: خانواده؛ از مواردی که برای مشاوره و راهنمایی مراجعه کرده بودند بحث اشتغال زنان بود؛ می گفت: از وقتی وارد شغل و کار بیرون منزل شده با هم اختلاف پیدا کرده اند و چند ماهیه قهر و از هم جدا هستند، از طرفی شاغل شدن خانم و ارتباط شغلی او با مردها موجب سوءظن شوهر به خانمش شده بود و الآن با یک فرزند در پی طلاق گرفتن هستند؛ اما اشکال کار کجاست و راه حل چیست؟
 
به آموزه های دین که مراجعه می کنیم می بینیم نسبت به این مسأله چقدر زیبا سفارش کرده از طرفی به شدت بیکاری و فراغت را مذمت می کنه، امام صادق (ع) می فرمایند: خداوند متعال خواب زیاد و فراغت بسیار را مبغوض می دارد (کافی، ج5، ص84)
 
و از طرف دیگه مرد و زن را تشویق به انجام کار می کند، امام علی (ع) می فرمایند: خدا مومنی را که به حرفه و کاری مشغول و امین باشد دوست دارد.(کافی ج5 ص113.)
 
سپس متناسب با قوای جسمی و روحی هر کدام برای آنها وظایفی در نظر می گیرد؛ تأمین مخارج زندگی بر عهده مرد واجب می داند و وظیفه زن و شغل او را خانه داری و تربیت فرزند و شوهرداری معرفی می کند.
 
امام کاظم(ع) فرمودند: جهاد المرء حسن التبعل؛ جهاد زن به این است که خوب شوهر داری کند.(الکافى - ج 5 - ص 507) و پیامبر اسلام(ص)فرمود: هر زنی که به منظور اصلاح امور خانه چیزی از جایی بردارد و در جای دیگر بگذارد خدا نظر مرحمت به او خواهد کرد و هرکس که مورد نظر خدا واقع شود به عذاب الهی گرفتار نخواهد شد.(بحارالنوار ج5، ص 251)
 
البته یه جنبه دیگه بحث اینه که گاهی لازم میشه زن بیرون از خونه کار کنه که در این مورد هم سفارشات و نکاتی وجود داره که برای از بین نرفتن آرامش و صفا و صمیمیت و سرد نشدن کانون گرم خانواده باید آنها را رعایت کرد.


سه شنبه 91 مهر 11 , ساعت 12:0 صبح

http://snn.ir/pic/13910711173_2011262071e.jpg
تاریخ مخابره : 1391/07/11
زمان مخابره : 5:58 PM
سرویس خبر :
ورزشی > حلقه شهید علیرضا شبانی
 

نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان با برتری بر نماینده رومانی راهی فینال مسابقات کشتی قهرمانی دانشجویان جهان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی حلقه شهید علیرضا شبانی،  مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی دانشجویان جهان در حالی از امروز در شهر کورتان فنلاند آغاز شد که رضا افضلی، تنها نماینده کشورمان در این روز با غلبه بر نمایندگانی از برزیل و روسیه راهی مرحله نیمه نهایی شد و در نهایت با برتری بر حریفی از رومانی به فینال راه یافت.

فینال این مسابقات ساعت 20 امشب در حالی برگزار می شود که افضلی برابر نماینده ژاپن به میدان می رود و در صورت پیروزی نخستین مدال طلای دانشجویان کشورمان در وزن 74 کیلوگرم را به دست می آورد.


دوشنبه 91 مهر 10 , ساعت 10:30 صبح
http://www.snn.ir/pic/13910709167_2012274157e.jpg
تاریخ مخابره : 1391/07/10
زمان مخابره : 10:31 AM
سرویس خبر :
سیاسی >رهبری> حلقه شهید علیرضا شبانی
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله حسن‌زاده آملی عیادت کردند.

 

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عصر امروز (یکشنبه) با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله حسن‌زاده آملی عیادت کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار در جریان مداوای آیت‌الله حسن‌زاده آملی قرار گرفتند و سلامتی ایشان را از خداوند متعال مسألت کردند.
 
گفتنی است، علامه حسن‌زاده آملی مدتی است در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری هستند.

دوشنبه 91 مهر 10 , ساعت 10:22 صبح

 

http://www.snn.ir/pic/13910709166_2011211328e.jpg
تاریخ مخابره : 1391/07/10
زمان مخابره : 10:24 AM
سرویس خبر :
سیاسی > حلقه شهید علیرضا شبانی
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان خاطره ای به تشریح آغاز فتنه در انقلاب و چگونگی وقوع آن پرداخت و گفت: فتنه تنها در سال 88 اتفاق نیفتاد بلکه در شب چهلم آغازین جنگ نیز به شکل دیگر مطرح شد که ...

 

به گزارش خبرنگار «حلقه شهیدعلیرضا شبانی»به نقل از خبرگزاری دانشجو از شیراز، سردار علی فضلی امروز در همایش بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در شهرستان کوار به بیان خاطرات خود پرداخت.
 
وی که از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس است معتقد است کلید فتنه به نوعی از زمان جنگ خورده شد.
 
جانشین سازمان بسیج کشور با بیان خاطره ای به تشریح آغاز فتنه در انقلاب و چگونگی وقوع آن پرداخت.
 
این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطره خود را از شکست حصر آبادان و اتفاقاتی که روزهای قبل از آن توسط بنی صدر اتفاق افتاد تعریف کرد ...
 
روز سی و نهم آغاز جنگ بود، آن زمان شرایطی خوبی در منطقه های مرزنشین ما حاکم نبود.
 
امام (ره) دستور شکست حصر آبادان را داده بودند؛ بچه های سپاه و بسیج که آن زمان نیروهای مردمی نامیده می شدند برای کمک گرد هم جمع شده بودند.
 
یادم می آید برای شکست حصر آبادان 250 نیرو نیاز داشتیم، از هر استان تعدادی نیرو برای کمک اعزام شده بودند، 50 رزمنده از فارس، 50 رزمنده از غرب تهران، 16 رزمنده از جزیره خارک، 46 رزمنده از دزفول و 84 رزمنده نیز از کهگیلویه و بویراحمد در اهواز جمع شده بودند تا برای شکست حصر آبادان ارتش را کمک کنند.
 
آن زمان این قدر مشکلات زیاد بود که حتی برای اعزام این تعداد نیرو دستگاه های اجرایی هم درگیر تامین وسیله نقلیه برای اعزام نیروها بودند.
 
تامین اتوبوس برای انتقال نیروها به تاخیر افتاد، صبح همان روز بنی صدر برای سخنرانی آمده بود و یک سخنرانی با طعنه و توهین انجام داد.
 
بنی صدر خطاب به نیروهای رزمنده بسیجی گفت: شما چرا به جبهه آمده اید؟ شما دانش و آموزش نظامی ندیده اید و به نوعی دست و پا گیر ارتش نیز هستید.
 
زمان سخنرانی بنی صدر، جو سنگینی بر جلسه حاکم بود با چند تا از بزرگان جلسه درگوشی صحبت کردیم و قرار شد زمانی که بنی صدر پس از پایان سخنرانی از پله ها پایین می آید با هجوم به جلو برویم و با تنه زدن کاری کنیم که وقتی بنی صدر از پله ها پایین می آید زمین بخورد و پاهایش بشکند اما تا چند پله پایین آمد محافظانش او را جمع کردند.
 
بعد از چند ساعت سخنرانی اعلام شد، آیت الله شهید دکتر بهشتی قرار است در نماز برای نمازگران سخنرانی کند او وقتی سخنرانی کرد گفت: ای کاش می شد من هم مثل شما سلاح به دست می گرفتم و از انقلاب با مردم دفاع می کردم.
 
بعد از نماز نیز اعلام شد که امام خمینی (ره) پیام مهمی دارند و از رادیو پخش می شود وقتی آن را گوش دادیم پیامش این بود که «چنان سیلی به صدام می زنیم که از جایش بلند نشود». بعد از این اتفاق ها و فراهم نشدن اتوبوس برای حرکت به سمت آبادان قرار شد با تیمی از فرماندهان و بزرگان گردان عازم آبادان شویم.
 
160 کیلومتر تا ماهشهر و 100 کیلومتر نیز تا آبادان را پشت سرگذاشتیم و تا ساعت 10 شب با بررسی جلسه هایی ویژه با فرمانده سپاه آبادان و فرماندهان ارتش مستقر در این شهر به بررسی آخرین وضعیت منطقه پرداختیم. جلسه که تمام شد بیرون آمدیم.
 
دیدیدم یک بسیجی که شغلش اوراق چی خودرو بود با صدای بلند فریاد می زد آبادان سقوط کرد و عراقی ها وارد آبادان شدند.
 
جلو رفتیم و از او توضیح خواستیم گفت: دشمن از روی ذوالفقاریه وارد شده و روی رودخانه بهمن شیر پل زده و جاده ماهشهر به آبادان تنها راه ورود به آبادان به اشغال درآمده و گروهی از مردم ساکن منطقه نیز اسیر عراقی ها شده اند. با همه بچه های سپاه حساب کردیم 19 نفر بودیم و نمی توانستیم عملا کاری از پیش ببریم.
 
بچه های گردان هم به ماهشهر رسیده بودند اما راه برای ورود به آبادان بسته بود و عراقی ها سوار بر تانک غرور پیروزی داشتند.
 
جنگ تن به تن شده بود و در نخلستان ها نیز آتش به پا شده بود و جنگ سختی در راه بود هر طور شده بود با هماهنگی به اتفاق چند نفر از همرزمان با هلی کوپتر خودمان را به ماهشهر به جمع گردان اعزامی رساندیم.
 
جالب بود برای گردان سرپرست مشخص کرده بودند و او نیز از نیروهای مجاهدین خلق و منافق بود. سرپرست مشخص شده گردان به ما گفت: باید نیروها را به جزیره مینو ببریم.
 
ما گفتیم آنجا نیرو نیازی نیست و پای عراقی نیز به آنجا نمی رسد و امنیت منطقه فراهم است اما چون دستور از بنی صدر گرفته بود اسرار می کرد تا به جزیره مینو گردان را حرکت دهیم.
 
بنی صدر بهش گفته بود باید با تغییر مسیر گردان پاسداران و بسیجی ها را بی اثر کنید تا سقوط آبادان قطعی شود.
 
اما اینجا بود که دشمن شناسی و لطف الهی شامل حال ما شد و به دستور یکی از سرداران شجاع گردان، مسیر را به سمت آبادان تغییر دادیم و از همان موقع نیز دیگر این نیروی مجاهدین خلق و فتنه گر را ندیدیم و نفهمیدیم کجا رفت اما او را می شناسیم.
 
سردار فضلی خاطره خود را با گفتن این نکته به پایان رساند که فتنه تنها در سال 88 اتفاق نیفتاد بلکه در شب چهلم آغازین جنگ نیز به شکل دیگر مطرح شد که با بصیرت پاسداران و بسیجیان عوامل فتنه ناکام ماندند.

یکشنبه 91 مهر 9 , ساعت 8:3 عصر

 

دشمن چه تدارکی برای آینده ایران دیده است ؟

دشمن چه تدارکی برای آینده ایران دیده است ؟

صفارهرندی : هدف دشمن قطبی کردن جامعه در آستانه انتخابات است

مشاور فرماندهی کل سپاه گفت : گروه هایی که نشان شده دشمن هستند در جریان انتخابات و با باز شدن فضای گفت و گو و مبارزات انتخاباتی از مواضعی سخن می گویند تا جامعه را قطبی کنند


به گزارش حلقه شهید علیرضاشبانی به نقل از عطرصبح صفارهرندی امروز در جمع بسیجیان فعال شهرستان بیرجند گفت : با توجه به ابعاد تحرکات دشمن نسبت به جبهه خودی شناخت وضعیت و شرایط موجود مهم ترین بحثی است که وجود دارد این است که  دشمن چه تدارکاتی برای آینده دیده است ؟ و این تکلیف را  برای ما روشن می کند.

صفار هرندی  با توجه به مرور اقدامات غرب و تجربیات بدست آمده از اقدامات گذشته خود نسبت به انقلاب افزود : راه کاری که دشمن برای نظام تعبیه کرده این  است که با استفاده از دموکراسی و آرای عمومی بتواند تاثیر گذار باشد.

وی  فرصت انتخابات را ،فرصت باز شدن شرایط گفت و گو و اظهار و نظر دانست و بیان کرد :   زمینه برای بیان مطالب افشاگری و تحلیل و برچسب زدن در رقابت های انتخاباتی  فراهم می شود  و هر گروهی و هر فردی برای پیش برد مقاصد و اهداف خودش لاجرم تلاش می کند دیگری را به زیر بکشاند او را کم اعتبار کند و برای خودش اعتبار بیافریند . خود این زمینه ای را به دست می دهد که در ذیل رقابت های انتخاباتی حرف هایی ضد امنیت ملی زده شود .

مشاور فرماندهی کل سپاه کشور  با اشاره به جریان انتخابات مجلس و  حاشیه های  آن،که باعث  هتک حرمت و بی آبرویی شخصیت های برجسته با برچسب های غلط افزود :  فصل انقلاب رنگی و مخملی به پایان رسیده است آخرین شکست  آن در کشور ما بود و دلیل این که انقلاب رنگی طراوت اولیه خودش را از دست داده این است که بعد چند سال قدرت گرفتن گروههای وابسته به انقلاب رنگی با خفت و خواری کنار زده می شدند و گروه قبلی جایگزین می شد ، در کشور ما این انقلاب با سر شکستگی بانیان آن همراه شد و از چهره های شاخصی که  استفاده کردند آنها را مصرف نمودند و این چهره ها تبدیل به نیروهای وا زده و دور ریخته ای هستند که در جامعه ارزشی ندارند .

صفار هرندی با طرح این سوال که"آیا در حاشیه انتخابات، فاصله ایجاد کردن بین نیروهای اجتماعی جبهه خودی برای دشمن فرصت می آفریند  تا بتواند منافع خودش  را در نظر بگیرد ؟"گفت :  منابع آمریکایی اظهار می کنند ، تمرکز روی تحریم به عنوان راه حل برخورد با جمهوری اسلامی تمرکز افراطی و بی خودی است ما برای موثر شدن این تحریم ها باید نگاهی به صحنه داخلی در ایران بیندازیم و  در آستانه انتخابات به حمایت  ازبرخی گروه هایی بر می خیزند.

 وی گفت : جریان فتنه و اصلاحات الزاما منطبق بر هم نیستند، جریان فتنه جریان افراطی و آلوده در جریان اصلاحات است .در بین اصلاح طلب ها آدم های موجه بوده و هست البته ممکن است از لحاظ سلیقه سیاسی آنها را قبول نداشته باشیم ،اما نمی توانیم به آنها برچسب فتنه گر بزنیم .برخی از آنها از مقام معظم رهبری حکم گرفتند و در مجامع مهم نظام حضور پیدا کردند و دیده گرفته شدند .به این معنا که در بین اصلاح طلب ها کسانی هستند که قابل تحمل اند . حال  دشمن از این ها که  دیده گرفته شدند یک اپوزیسیون در برابر نظام شکل می دهد .

 مشاور فرماندهی کل سپاه افزود :جریانی که می خواهد برای نظام مسئله درست کند اگر در ابتدا وصل به بیرون نباشد در میانه راه که جامعه در حال تجزیه و قطبی شدن است به بیرون وصل می شود . گروه هایی که نشان شده دشمن هستند در جریان انتخابات و با باز شدن فضای گفت و گو و مبارزات انتخاباتی و افشاگری از مواضعی سخن می گویند تا جامعه را قطبی کنند و برای قطبی شدن ، جامعه را دارای دو ذائقه متنافر و جدای از هم نمایند .

 صفار هرندی سوژه ها و زمینه های مطرحه آنان را  در بحث مسائل اقتصادی ،سیاست خارجی و فرهنگ دانست وافزود :عده ای حد فرهنگی را آزادی مفرط تعریف می کنند و در مقابل اینها عده ای می گویند سینما می خواهیم چه کنیم یا در خصوص وضع حجاب و عفاف وجود حجاب را نفی می کنند و حدیث و روایت می آورند که در زمان پیامبر هم زنانی بودند که حجاب نداشتند .

وی ادامه داد : بعضی در موقع انتخابات در بحث سیاست خارجه هم با مطرح کردن موضوع "ارتباط با آمریکا " ایجاد اغتشاش در اذهان مردم می کنند  .و جریانی که برای مردم موضوعیت ندارد مهم می شود و مسئله سیاست خارحه تبدیل به مسئله بین دو جناح بر سر منافع ملی می شود .هدف دشمن هم تفرقه ایجاد کردن بین مردم و مسئولین و مسئولین با یکدیگر است .

وی به نقل از یک روزنامه آمریکایی گفت : قبول کنیم که برای بر اندازی این حکومت که تا کنون همه تیرهایمان به سنگ خورده و دلیل آن مقبولیت نظام و رهبری بین مردم است فاصله ایجاد کردن ین مردم و رهبری است و این محقق نمی شود مگر این که وضع معیشت مردم دچار اختلال شود آن موقع مردم از نظام قطع امید می کنند . اثر تحریم حداقل این است که دلهای مردم را نسبت به حکومت سست می کند و اعتراض زیاد می شود .

مشاور فرماندهی کل سپاه کشور با بیان این مطلب گفت :  حال این که چرا در آستانه انتخابات بحث انرژی هسته ای در مجامع جهانی فعال می شود نیز همین  نکته است . در آستانه انتخابات کسانی با مطرح کردن خوابیدن خط تولید و ارتباط با آمریکا تنها گره گشایی نمی کنند بلکه در برابر دشمن خفیف و متزلزل کشور را نشان می دهند و کشورهایی در بیداری اسلامی از ما الگو گرفتند سست می شوند .

 صفار هرندی در پایان  اشاره ای به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط با آمریکا کرد و گفت :  اگر رابطه با آمریکا  را یک بحث منطقی بدانیم جای آن موقع انتخابات نیست چرا که آنها برای رسیدن به مقاصد خودشان این را مطرح می کنند ما سر فرصت و فراغ خاطر این را حل کنیم .غربیها ممکن شما را دهها بار برای مذاکره ببرند ولی حاصلی پیدا نشود حال مگر ارتباط با آمریکا راه رسیدن به رستگاری است و دیگر کشور هایی که با آمریکا رابطه دارند و سالیانه آمریکا به آنها کمک های میلیاردی می کرد وضعیت بسیار نامناسبی دارند وبعضی از آنها سقوط کرده اند .


یکشنبه 91 مهر 9 , ساعت 6:26 عصر

http://snn.ir/pic/13910709059_2011302402e.jpg
تاریخ مخابره : 1391/07/09
زمان مخابره : 7:10 AM
سرویس خبر :
سیاسی > حلقه شهید علیرضا شبانی

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز همزمان با خروج نام گروهک منافقین از فهرست سازمان‌های تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا، نام و نشان همه حامیان این گروهک را منتشر کرد.
به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری حلقه شهید علیرضا شبانی» نیویورک تایمز  در گزارشی ضمن اشاره به اینکه بیش از یک سال است که مسئولین برجسته سابق آمریکایی برای ایراد سخنرانی‌هایی در حمایت از یک گروهک اپوزسیون ایرانی پول می‌گرفته‌اند گفته شده: مجاهدین خلق گروهی هستند که برای معکوس نشان دادن نقش پانزده ساله خود به عنوان یک سازمان تروریست در فهرست وزارت امور خارجه آمریکا مبارزه می‌کنند.

با توجه به اینکه طبق قانون ایالات متحده، آمریکایی‌‌ها از هرگونه رابطه اقتصادی و تجاری با گروه‌های تروریستی منع شده‌اند، وزارت خزانه‌داری تحقیق و تفحصی را آغاز کرده تا ببیند آیا حق‌الزحمه‌ای توسط مجاهدین خلق یا عوامل این گروهک به شخصیت‌های سیاسی آمریکایی پرداخت شده است یا خیر؟

«ادوارد‌‌رندل» فرماندار سابق دموکراتیک پنسیلوانیا و حامی منافقین روز دوشنبه اعتراف کرد که «ویلیام‌موریس‌اندیور» که سخنرانی‌های وی را هماهنگ می‌کند هفته گذشته احضاریه‌ای دریافت کرده مبنی‌بر جستجوی اطلاعاتی درباره حق الزحمه‌های دریافت شده وی از منافقین در ازای سخنرانی برای این گروهک.

این گزارش می‌افزاید: وزارت خزانه‌داری از اظهارنظر درباره این تحقیق و بررسی خودداری کرده، ولی احضاریه‌ای که برای آقای رندل آمده و اخیراً توسط واشنگتن تایمز منتشر شده، این احتمال را افزایش می‌دهد که لیست بلند و بالای مسئولین سابق دولتی آمریکا که از منافقین بابت ایراد سخنرانی پول دریافت کرده اند – شامل سران سابق سیا و اف‌بی‌آی- برای هر مبلغی تحت بررسی و موشکافی قرار بگیرند.

آقای رندل رئیس کمیته ملی دموکراتیک گفته از جولای تاکنون 7 یا 8 سخنرانی انجام داده که در مجموع 150 تا 160 هزار دلار دریافت کرده است. البته به گفته وی این پول ها از ناحیه حامیان آمریکایی و ایرانی منافقین بوده نه از سوی خود این گروهک!

دیگر مسئولین سابق آمریکا که در حمایت منافقین سخنرانی کرده‌اند، گفته‌اند که تاکنون آنها و دفترشان هیچ احضاریه‌ای دریافت نکرده‌اند و البته برخی نیز به بررسی‌ها و تحقیق و تفحص پاسخ نداده‌اند. مبلغ حق الزحمه برای هر سخنرانی مختصر از 15 تا 30 هزار دلار بوده است، البته برخی از مدعوین هم رایگان سخنرانی کرده‌اند.

فهرست حامیان منافقین در ادامه این گزارش اینگونه منتشر شده است: از میان مسئولین سابقی که در کنفرانس‌ها و همایش‌ها در حمایت از منافقین سخنرانی کرده اند 2تن از سران سیا به نام‌های آر جیمز‌ ووزلی و پورتر جی گراس، یک تن از سران اف‌بی‌آی به نام لوئیس جی فری، یک دادستان کل به نام مایکل موکیسی، اولین وزیر امنیت داخلی جرج بوش، اولین مشاور امنیت ملی اوباما به نام جن جیمز آل جونز و همین طور جمهوری خواهان برجسته‌ای مثل رادولف دبلیو گیلیانی و شهردار سابق نیویورک و دموکرات هایی مثل هاوارد دین، فرماندار سابق ورمونت حضور دارند.


جمعه 91 مهر 7 , ساعت 6:47 عصر

 http://snn.ir/pic/13910706123_2011130102e.jpg 

 خبر از محمدحسین سبزه کار 
تاریخ مخابره : 1391/07/07
زمان مخابره : 8:30 PM
حلقه شهید علیرضا شبانی 
ورزشی > ایران

تیم پرسپولیس تهران سرانجام توانست در هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به پیروزی دست پیدا کرده و سه پله نیز در جدول صعود کند.
به گزارش خبرنگارحلقه شهید علیرضا شبانی ، تیم پرسولیس تهران و آلومینیوم از ساعت 18:30 و در هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان خوزه توانستند به سه امتیاز شیرین این بازی دست پیدا کنند.
 
تک گل این بازی را مهدی مهدوی کیا در دقیقه 29 روی یک ضربه ایستگاهی و اشتباه فاحش دروازه بان تیم آلومینیوم به ثمر رساند.
 
این پیروزی، اولین برد سرخ ها در این فصل در ورزشگاه آزادی بود که باعث شد تیم پرسپولیس با سه پله صعود، به رده سیزدهم جدول برسد.
 
در دیگر بازی های امروز، تیم های صبا و داماش به تساوی 3 بر 3 دست یافتند، گهر درود و نفت تهران هم به تساوی بدون گل رضایت دادند، و سپاهان هم توانست در انزلی دو بر صفر تیم ملوان را شکست داده و در صدر جدول قرار بگیرد.
 


جمعه 91 مهر 7 , ساعت 10:48 صبح


ولادت امام رضا(ع) مبارک باد

عکس از مرتضی دلاکه
تاریخ مخابره : 1391/07/07
زمان مخابره : 7:19 AM
سرویس خبر :
زیارتی <مشهد مقدس

میلاد عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد،نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن، حضرت رضا(ع)مبارک باد
به همین مناسبت اس ام اس های تبریک ولادت امام رضا (ع) را برای ارسال پیامک آماده کرده ایم
 
 
شمع جمع شاپرکهایی رضا
ای کلید ساده مشکل گشا
آن گل زیبا گل خوشبو تویی
ای رضا جان، ضامن آهو تویی
با نگاهت چون کبوتر کن، مرا
تا بگیرم اوج، خوشحال و رها
 
----------------------------
 
ای پسر فاطمه، نور هدی
سبزترین باغ بهار خدا
با تو دل از غصه رها می شود
پاکتر از آینه ها می شود
ای گل گلزار خدا، یا رضا
آینه ی قبله نما یا رضا
...
میلاد هشتمین امام، هفتمین قبله و دهمین کشتی نجات
آقا امام رضا (ع) بر شما مبارکباد.
 
----------------------------
 
حریمت قبله ی جانم/ بود حب تو ایمانم
تو را هر لحظه می خوانم/ رضا جانم، رضا جانم
منم مست ولای تو/ گدایم من گدای تو
نهادم سر به پای تو/ رضا جانم، رضا جانم
...
میلاد نور مبارک
 
----------------------------
 
السلام ای حضرت سلطان عشق
یا علی موسی الرضا ای جان عشق
السلام ای بهر عاشق سرنوشت
السلام ای تربتت باغ بهشت
---
ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، حضرت رضا-ع مبارک.
 
----------------------------
 
امام رضا-ع:
خداوند، پر حرفی و تلف کردن ثروت و اظهار نیاز کردن
زیاد از همنوعان را دشمن می دارد.
...
میلاد شمس الشموس، خسرو اقلیم طوس، شاه انیس النفوس،
برشما و خانواده ی گرامیتان، تبریک و تهنیت.
 
----------------------------
 
دوباره بال وپر پروازم درآمد
دوباره عشق سویم با سر آمد
گشتم کبوتر تا دیار خانه زادی
تنها همین کار از دل عاشق برآمد
قصد زیارت کردم و اوجی گرفتم
روحی مرا در چار چوب پیکر امد
دور حرم چرخی زدم دیدم برای
جارو کشیدن جبرئیل شهپر آمد
بستم دخیلم را به یک جسم مشبک
گویا صدایی از دل آهن بر آمد
خوش آمدی ای زائر شوریده حالم
دلتنگ تو بودم در آفاق خیالم
----------------------------
 
به گوش دل ندا آمد، که یار دلربا آمد .... به درد ما دوا آمد، رضا آمد، رضا(ع) آمد
خدا داد آنچه را وعده،‌ بشد در ماه ذیقعده ... که آمد بهترین بنده، رضا آمد ، رضا آمد
 
----------------------------
 
نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند
مردم صدای آمدنت را شنیده اند
زیباتر از همیشه شده آستان تو
آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند
...
ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا علیه اسلام مبارکباد.
 
----------------------------
 
کاش من یک بچه آهو می شدم
می دویدم روز و شب در دشتها
توی کوه و دشت و صحرا روز و شب
می دویدم تا که می دیدم تو را
...
بهترین شادباش ها تقدیم به شما،
بمناسبت میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع)
 
----------------------------
 
زآستان رضا سرخط امان دارم
رخ نیاز بر این پاک آستان دارم
اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل
همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم
ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم
درین چمن به صد امید آشیان دارم


چهارشنبه 91 مهر 5 , ساعت 11:13 عصر

 

 

 

 

 

 

   

از شلنگ دستشویی آب خوردن استقلالی‌ها تا مسمومیت پرسپولیسی‌ها/ عذرخواهی تنها راه بازگشت جادوگر/ 10 دقیقه فحش یک بازیکن به ژوزه/ حرکت زشت صداوسیما در پخش نکردن فوتبال نوجوانان ...

گروه ورزشی حلقه شهید علیرضا شبانی:

* قلعه نوعی: مجیدی برای استقلال زحمت کشیده است

چه عجب یه بار از مجیدی تعریف کردید

* رویانیان: گل محمدی با نیت سرمربیگری به پرسپولیس نیامده

پس با چه نیتی اومده؟ دستیاری؟

* مظلومی: همه می گویند استقلال تو بهتر بازی می کرد

حالا منظور؟

* کفاشیان: کسی بهتر از من هست بیاید ریاست را بگیرد

شما هم ریاست را تحویل می دید

* گل محمدی: به کریمی گفتم پرسپولیس مهم است نه تو و ژوزه

یعنی خداحافظ کریمی؟

* رویانیان: آقای بازیکن 10 دقیقه به ژوزه فحش می داد

کدام بازیکن دقیقاً؛ همون که باید از ژوزه عذرخواهی کنه تا برگرده

* فرکی: الان نمی توانم به دلایل ناکامی فولاد اشاره کنم

وقتی هم بخواین اشاره کنید دیگه تو فولاد نیستید

* مرفاوی: تقابل با استقلال و قلعه نوعی حساسیتی برایم ندارد

تو زمین و بعد بازی مشخص میشه

* رجب زاده: نتایج ذوب آهن ربطی به میانگین سنی بازیکنان ندارد

به مشکلات مالی تیم ربط داره

* درودگر: برکناری رئیس فدراسیون حق مجمع است

پس اگه زورتون می رسه از این حق استفاده کنید

* ویسی: پخش نشدن بازی تیم ملی نوجوانان واقعاً زشت است

خیلی زشته

* محصص: کی روش از بهترین تئوریسین های فوتبال جهان است

ولی در ایران هیچ امکاناتی برای تئوریسین شدن نداره

* دکتر اصلانیان: مسمومیت 4، 5 بازیکن پرسپولیس قطعی است

پس برای همین بود که پرسپولیس باخت!!

* زادمهر: مسئولین پرسپولیس به دنبال برکناری ژوزه هستند

غیب گفتین

* روشن: از شلنگ دستشویی آب خوردیم مسموم نشدیم

ولی بازیکنان پرسپولیس از آب معدنی مسموم شدن

* قلعه نوعی خطاب به بازیکنان: توپ را بکنید تو دروازه همه ساکت می شوند

راه راحت تر بگید که خسته نشن مثلاً لالایی خوندن همه خوبه

* ناصر محمدخانی: ژوزه باید به گل محمدی اختیار دهد

اصلاً باید بره که یحیی بشه سرمربی

* میثاقیان: نگران داوری بازی با پرسپولیس هستم

پس بیچاره داور این بازی اگه اشتباه سوت بزنه

* ژوزه: کریمی عذرخواهی کند برگردد

شما باید عذرخواهی کنی تا بمانی

 


<   <<   6   7   8   9      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ