سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 91 مهر 9 , ساعت 8:3 عصر

 

دشمن چه تدارکی برای آینده ایران دیده است ؟

دشمن چه تدارکی برای آینده ایران دیده است ؟

صفارهرندی : هدف دشمن قطبی کردن جامعه در آستانه انتخابات است

مشاور فرماندهی کل سپاه گفت : گروه هایی که نشان شده دشمن هستند در جریان انتخابات و با باز شدن فضای گفت و گو و مبارزات انتخاباتی از مواضعی سخن می گویند تا جامعه را قطبی کنند


به گزارش حلقه شهید علیرضاشبانی به نقل از عطرصبح صفارهرندی امروز در جمع بسیجیان فعال شهرستان بیرجند گفت : با توجه به ابعاد تحرکات دشمن نسبت به جبهه خودی شناخت وضعیت و شرایط موجود مهم ترین بحثی است که وجود دارد این است که  دشمن چه تدارکاتی برای آینده دیده است ؟ و این تکلیف را  برای ما روشن می کند.

صفار هرندی  با توجه به مرور اقدامات غرب و تجربیات بدست آمده از اقدامات گذشته خود نسبت به انقلاب افزود : راه کاری که دشمن برای نظام تعبیه کرده این  است که با استفاده از دموکراسی و آرای عمومی بتواند تاثیر گذار باشد.

وی  فرصت انتخابات را ،فرصت باز شدن شرایط گفت و گو و اظهار و نظر دانست و بیان کرد :   زمینه برای بیان مطالب افشاگری و تحلیل و برچسب زدن در رقابت های انتخاباتی  فراهم می شود  و هر گروهی و هر فردی برای پیش برد مقاصد و اهداف خودش لاجرم تلاش می کند دیگری را به زیر بکشاند او را کم اعتبار کند و برای خودش اعتبار بیافریند . خود این زمینه ای را به دست می دهد که در ذیل رقابت های انتخاباتی حرف هایی ضد امنیت ملی زده شود .

مشاور فرماندهی کل سپاه کشور  با اشاره به جریان انتخابات مجلس و  حاشیه های  آن،که باعث  هتک حرمت و بی آبرویی شخصیت های برجسته با برچسب های غلط افزود :  فصل انقلاب رنگی و مخملی به پایان رسیده است آخرین شکست  آن در کشور ما بود و دلیل این که انقلاب رنگی طراوت اولیه خودش را از دست داده این است که بعد چند سال قدرت گرفتن گروههای وابسته به انقلاب رنگی با خفت و خواری کنار زده می شدند و گروه قبلی جایگزین می شد ، در کشور ما این انقلاب با سر شکستگی بانیان آن همراه شد و از چهره های شاخصی که  استفاده کردند آنها را مصرف نمودند و این چهره ها تبدیل به نیروهای وا زده و دور ریخته ای هستند که در جامعه ارزشی ندارند .

صفار هرندی با طرح این سوال که"آیا در حاشیه انتخابات، فاصله ایجاد کردن بین نیروهای اجتماعی جبهه خودی برای دشمن فرصت می آفریند  تا بتواند منافع خودش  را در نظر بگیرد ؟"گفت :  منابع آمریکایی اظهار می کنند ، تمرکز روی تحریم به عنوان راه حل برخورد با جمهوری اسلامی تمرکز افراطی و بی خودی است ما برای موثر شدن این تحریم ها باید نگاهی به صحنه داخلی در ایران بیندازیم و  در آستانه انتخابات به حمایت  ازبرخی گروه هایی بر می خیزند.

 وی گفت : جریان فتنه و اصلاحات الزاما منطبق بر هم نیستند، جریان فتنه جریان افراطی و آلوده در جریان اصلاحات است .در بین اصلاح طلب ها آدم های موجه بوده و هست البته ممکن است از لحاظ سلیقه سیاسی آنها را قبول نداشته باشیم ،اما نمی توانیم به آنها برچسب فتنه گر بزنیم .برخی از آنها از مقام معظم رهبری حکم گرفتند و در مجامع مهم نظام حضور پیدا کردند و دیده گرفته شدند .به این معنا که در بین اصلاح طلب ها کسانی هستند که قابل تحمل اند . حال  دشمن از این ها که  دیده گرفته شدند یک اپوزیسیون در برابر نظام شکل می دهد .

 مشاور فرماندهی کل سپاه افزود :جریانی که می خواهد برای نظام مسئله درست کند اگر در ابتدا وصل به بیرون نباشد در میانه راه که جامعه در حال تجزیه و قطبی شدن است به بیرون وصل می شود . گروه هایی که نشان شده دشمن هستند در جریان انتخابات و با باز شدن فضای گفت و گو و مبارزات انتخاباتی و افشاگری از مواضعی سخن می گویند تا جامعه را قطبی کنند و برای قطبی شدن ، جامعه را دارای دو ذائقه متنافر و جدای از هم نمایند .

 صفار هرندی سوژه ها و زمینه های مطرحه آنان را  در بحث مسائل اقتصادی ،سیاست خارجی و فرهنگ دانست وافزود :عده ای حد فرهنگی را آزادی مفرط تعریف می کنند و در مقابل اینها عده ای می گویند سینما می خواهیم چه کنیم یا در خصوص وضع حجاب و عفاف وجود حجاب را نفی می کنند و حدیث و روایت می آورند که در زمان پیامبر هم زنانی بودند که حجاب نداشتند .

وی ادامه داد : بعضی در موقع انتخابات در بحث سیاست خارجه هم با مطرح کردن موضوع "ارتباط با آمریکا " ایجاد اغتشاش در اذهان مردم می کنند  .و جریانی که برای مردم موضوعیت ندارد مهم می شود و مسئله سیاست خارحه تبدیل به مسئله بین دو جناح بر سر منافع ملی می شود .هدف دشمن هم تفرقه ایجاد کردن بین مردم و مسئولین و مسئولین با یکدیگر است .

وی به نقل از یک روزنامه آمریکایی گفت : قبول کنیم که برای بر اندازی این حکومت که تا کنون همه تیرهایمان به سنگ خورده و دلیل آن مقبولیت نظام و رهبری بین مردم است فاصله ایجاد کردن ین مردم و رهبری است و این محقق نمی شود مگر این که وضع معیشت مردم دچار اختلال شود آن موقع مردم از نظام قطع امید می کنند . اثر تحریم حداقل این است که دلهای مردم را نسبت به حکومت سست می کند و اعتراض زیاد می شود .

مشاور فرماندهی کل سپاه کشور با بیان این مطلب گفت :  حال این که چرا در آستانه انتخابات بحث انرژی هسته ای در مجامع جهانی فعال می شود نیز همین  نکته است . در آستانه انتخابات کسانی با مطرح کردن خوابیدن خط تولید و ارتباط با آمریکا تنها گره گشایی نمی کنند بلکه در برابر دشمن خفیف و متزلزل کشور را نشان می دهند و کشورهایی در بیداری اسلامی از ما الگو گرفتند سست می شوند .

 صفار هرندی در پایان  اشاره ای به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط با آمریکا کرد و گفت :  اگر رابطه با آمریکا  را یک بحث منطقی بدانیم جای آن موقع انتخابات نیست چرا که آنها برای رسیدن به مقاصد خودشان این را مطرح می کنند ما سر فرصت و فراغ خاطر این را حل کنیم .غربیها ممکن شما را دهها بار برای مذاکره ببرند ولی حاصلی پیدا نشود حال مگر ارتباط با آمریکا راه رسیدن به رستگاری است و دیگر کشور هایی که با آمریکا رابطه دارند و سالیانه آمریکا به آنها کمک های میلیاردی می کرد وضعیت بسیار نامناسبی دارند وبعضی از آنها سقوط کرده اند .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ