سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 91 مهر 5 , ساعت 10:55 عصر

Javanfekr.jpg

علی اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی رئیس جمهوری و مدیرعامل خبرگزاری ایرنا ساعت 18 و 30 دقیقه چهارشنبه ،از سوی دادستانی استان تهران بازداشت شد.

به گزارش حلقه شهید علیرضا شبانی، علی اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی رئیس جمهوری، سرپرست موسسه فرهنگی - مطبوعاتی ایران و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ساعت 18 و 30 دقیقه چهارشنبه  ازسوی دادستانی استان تهران بازداشت شد.
 
بنابر این گزارش شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران، آبان ماه سال گذشته علی‌اکبر جوانفکر را به تحمل یک سال حبس تعلیقی و 3 سال محرومیت از هرگونه فعالیت مطبوعاتی محکوم کرد.


سه شنبه 91 مهر 4 , ساعت 7:48 عصر

واکنش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به بازداشت مهدی و فائزه

 اولین واکنش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با بازداشت مهدی و فائزه هاشمی رفسنجانی منتشر شد
به گزارش حلقه شهید علیرضا شبانی :محسن هاشمی رفسنجانی  ، در پاسخ به سؤالی درباره نظر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره بازداشت مهدی و فائزه هاشمی، گفت: ایشان می‌گویند، بچه‌های من مثل بچه‌های بقیه افراد هستند و فرقی بین بچه های من با بچه مردم نیست.

وی افزود: نظر ایشان این است که نباید تبعیضی صورت بگیرد و باید بدون تبعیض با فرزندان ایشان برخورد شود.

محسن هاشمی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جویای حال مهدی و فائزه است، گفت: ایشان از بازداشت مهدی و فائزه نگران نیستند؛حاج آقا به این بحران‌‌ها عادت دارند.


سه شنبه 91 مهر 4 , ساعت 7:38 عصر

احمدی‌نژاد را در نیویورک بازداشت کنید!
مقامات و رسانه‌های رژیم صهیونیستی، تلاش بیش از اندازه‌ای برای جلوگیری از انجام سخنرانی و اعمال فشار بر محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری ایران در نیویورک را به کار گرفته‌اند

به گزارش حلقه شهید علیرضا شبانی ،محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری ایران برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است.
در حالی که بر پایه برنامه‌ریزی‌ها، قرار است محمود احمدی‌نژاد روز چهارشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند، رسانه‌های اسرائیلی از چند روز پیش، تلاش بی‌وقفه‌ای برای کارشکنی در این برنامه و احیاناً جلوگیری از سخنرانی احمدی‌نژاد آغاز کرده‌اند.
در این راستا، از چند روز پیش و همزمان با انتشار اخبار درباره نهایی شدن برنامه سفر احمدی‌نژاد به نیویورک، این رسانه‌ها و مطبوعات غربی همسوی آنها، موجی خبری و تحلیلی به راه انداختند تا به همراه در فشار گذاردن دولت آمریکا، از ورود احمدی‌نژاد به نیویورک جلوگیری کرده و یا دست کم برنامه سخنرانی وی در مجمع عمومی را لغو کنند.
این رسانه‌ها همچنین تلاش داشتند با انتشار اخباری درباره هتل محل سکونت احمدی‌نژاد در نیویورک، غیرمستقیم شورش‌ها و تظاهراتی را در جلوی این هتل برانگیزانند و احتمالاً با ناامن جلوه دادن این محل، احمدی‌نژاد را از سفر منصرف کنند.
با این حال، وقتی روز گذشته با سفر احمدی‌نژاد به نیویورک، برنامه حضور و سخنرانی وی در مجمع عمومی قطعی شد، اسرائیلی‌ها ضمن بازنگری در راهبرد تخریبی و روانی خود، برنامه جدیدی در این زمینه پیاده کردند: «احمدی‌نژاد باید دستگیر شود!»؛ در یک نمونه، روزنامه «تایمز اسرائیل» امروز با انتشار گزارشی به بررسی این موضوع پرداخته که آیا می‌توان به دلیل آنچه این روزنامه «تحریک نسل کشی» توسط احمدی‌نژاد خوانده، وی را بازداشت کرد یا خیر!
به ادعای این روزنامه، اظهارات احمدی‌نژاد درباره اینکه اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، تحریک و انگیزش نسل‌کشی بوده و مستوجب تعقیب و مجازات است.
البته خود این روزنامه در مطلب خود در گفت‌و‌گو با افرادی که آنان را کار‌شناسان و یا مقامات دیپلماتیک کشورهای گوناگون خوانده، اشاره می‌کند که با توجه به حقوق و مصونیت‌های دیپلماتیک، امکان انجام چنین کاری در عمل نیست.
تایمز اسرائیل در پایان مطلب طولانی خود با جمع‌بندی همه نظریات و اذعان به اینکه نمی‌توان جلوی انجام سخنرانی احمدی‌نژاد در مجمع عمومی را گرفت، می‌نویسد، تنها راه باقی مانده این است که کشورهای حاضر در مجمع عمومی، در هنگام سخنرانی احمدی‌نژاد برخاسته و نشست را ترک کنند.
به نوشته این روزنامه، هم‌اکنون مقامات اسرائیلی، در حال رایزنی با مقامات سازمان ملل، آمریکا و دیگر کشور‌ها هستند تا آنها را به تحریم سخنرانی احمدی‌نژاد متقاعد کنند.
به این ترتیب، می‌توان گفت رسانه‌ها و مقامات اسرائیلی پس از نتیجه نگرفتن از تلاش‌های چند روز اخیر خود علیه احمدی‌نژاد، آخرین تیر ترکش خود را در تحریم سخنرانی وی یافته‌اند.
با این حال، بد نیست به یاد بیاوریم که کمتر از یک ماه پیش و در آستانه برگزاری اجلاس غیرمتعهد‌ها در تهران، همین مقامات و رسانه‌ها، رایزنی‌های فشرده‌ای را برای جلوگیری از سفر مقامات کشور‌ها به ایران انجام دادند که در پایان با حضور گسترده سران جنبش عدم تعهد و شخص دبیر کل سازمان ملل، این تلاش‌ها به هیچ نتیجه‌ای نرسید.
این بار نیز با توجه به اینکه احمدی‌نژاد نه تنها به عنوان رئیس جمهور ایران، بلکه همچنین به عنوان رئیس دوره‌ای جنبش عدم تعهد در اجلاس سالانه مجمع عمومی شرکت می‌کند، می‌توان پیش‌بینی کرد که به جز شماری از کشورهای غربی، اسرائیل نتواند در همراه کردن دیگر کشور‌ها با خود موفق باشد.
بازدید:30

یکشنبه 91 مهر 2 , ساعت 9:16 عصر

 تذکر کتبی به رئیس جمهور درباره درخواست 160 ویزا برای سفر به آمریکا
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی تذکر کتبی خواستار توضیح رئیس ‌جمهور پیرامون علت درخواست روادید از دولت آمریکا برای هیئت 160 نفری به منظور شرکت در اجلاس‌ سازمان ملل شد
به گزارش حلقه شهید علیرضا شبانی به نقل از مهر، در پایان جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی جواد جهانگیرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
 
زهره طبیب‌زاده نوری نماینده تهران طی تذکر کتبی خواستار توضیح رئیس ‌جمهور پیرامون علت درخواست روادید از دولت آمریکا برای هیئت 160 نفری به منظور شرکت در اجلاس‌ سازمان ملل شد .
 
وی همچنین در تذکری به وزیر کشور بر رسیدگی به نحوه برخورد نامناسب پلیس امنیت با دانشجوی بسیجی ناهی از منکر تاکید کرد .
 
این نماینده تهران در تذکر سوم خود توضیح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون علت اعلام اسامی 30 تن از هنرمندان تئاتر و سینما جهت تشرف به حج تمتع را خواستار شد.
 
همچنین 5 نماینده مجلس شورای اسلامی  به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ضرورت فوری برای خرید مرغ با توجه به کاهش قیمت آن برای جلوگیری از زیان مرغداران و ذخیره‌سازی مرغ مورد نیاز کشور تذکر دادند.
 
نمایندگان ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز به رئیس ‌جمهور پیرامون صدور دستور نظارت و نحوه استفاده از وام‌های سرمایه‌گذاری توسط وام‌گیرندگان تذکر کتبی دادند.


یکشنبه 91 مهر 2 , ساعت 4:37 عصر

تبلیغات علیه احمدی نژاد در نیویورک+عکس
اتحاد علیه ایران هسته ای با بیلبوردهای تبلیغاتی به ضد تبلیغ علیه حضور احمدی نژاد در سازمان ملل پرداخت
به گزارش حلقه شهید علیرضا شبانی ، گروه اتحاد علیه ایران هسته ای همانند سالهای گذشته با نصب اگهی در شهر نیویورک به تبلیغات منفی علیه حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران در نشست سازمان ملل پرداخت.


یکشنبه 91 مهر 2 , ساعت 4:11 عصر


رئیس جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش برای شرکت در شصت و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد وارد نیویورک شد

به گزارش حلقه شهید علیرضا شبانی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد در این سفر علاوه بر ایراد سخنرانی دراجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره مهمترین مسائل بین‌المللی و تشریح راهکارهای خروج از بحران‌ها و مشکلات کنونی دیدارهایی با روسا و مقامات سایر کشورها خواهد داشت و طبق روال هرساله گفت وگوهایی را نیز با رسانه‌های بین‌المللی خواهد داشت.

وی همچون سنوات گذشته که گفتگو با رسانه های خارجی از جمله برنامه های وی در سفر به نیویورک بوده است در این سفر نیز مصاحبه با سی ان ان، سی بی اس، پی بی اس، واشنگتن پست، المیادین، ان اچ کی، آسوشیتد پرس، راشاتودی را در برنامه دارد.
 
دیدار با نخبگان رسانه ای، نویسندگان، نمایندگان ادیان ابراهیمی، گروههای اجتماعی، ایرانیان و نخبگان خارج از کشور از دیگر برنامه های احمدی نژاد در سفر به امریکا است.
 
رئیس جمهور قرار است علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، در اجلاس عالی حاکمیت قانون سخنرانی کند.
 
دیدار با دبیرکل سازمان ملل و روسای کشورها از دیگر برنامه های حاشیه ای رئیس جمهور در سفر به نیویورک به شمار می رود.
 
سفر رئیس جمهور حدود یک هفته به طول می انجامد و سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل طبق برنامه روز چهارشنبه انجام می شود.
 


شنبه 91 مهر 1 , ساعت 3:2 عصر
احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل

سخنرانی احمدی نژاد در شصت و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حلقه شهید علیرضا شبانی، سخنرانی رئیس جمهور اسلامی کشورمان در شصت و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در مقرر دائمی سازمان ملل در نیویورک آغاز شده است.
سخنرانی محمود احمدی نژاد از شبکه های خبر، اول سیما، العالم و پرس تی وی به طور مستقیم پخش می شود.
 
رئیس جمهور برای هشتمین بار در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک است.


شنبه 91 مهر 1 , ساعت 2:45 عصر

 لاریجانی بعد از 38 سال به دبیرستانش بازگشت
علی لاریجانی که روزی دانش آموز دبیرستان "شهید مطهری" بود، حالا بعد از 38 سال از جایگاه رئیس مجلس به دبیرستانش بازگشت تا زنگ اول مهر را در آن به صدا دربیاورد
به گزارش حلقه شهید علیرضا شبانی علی لاریجانی که حالا بر کرسی ریاست مجلس تکیه کرده، صبح امروز به دبیرستان «شهید مطهری» رفت تا صدای زنگ مدرسه‌ای را به صدا در آورد که روزگاری در آن تحصیل می‌کرد.

 حال و هوای دبیرستان، صحبتهای اول مهری رئیس مجلس را به خاطره‌گویی کشاند. او  به بیان خاطراتی از زمان تحصیلش پرداخت و گفت که یکی از بهترین خاطرات من در این دبیرستان پایان تحصیل من بود و در آن زمان نیز کنکور را برداشته بودند و من بر اساس معدل جذب دانشگاه شدم؛ معلمی داشتیم به نام آقای نوری که استاد وارسته‌ای بود و کلاس‌های جذابی داشت و فرد خلاقی بود که ریاضیات تدریس می‌کرد، از خدای بزرگ آرزومندم که این استاد فرهیخته هرجا هست خداوند پشت و پناهش باشد.

کنار دفتر مدیریت دبیرستان شهید مطهری، کاغذ A3 فتوکپی شده‌ای نصب شده بود که گواهی پایان تحصیل رئیس مجلس شورای اسلامی را نشان می‌داد؛ گواهی بزرگی که با خط درشت نوشته بود: معدل قبولی:17

علی لاریجانی همچنین به یکی از کلاس‌های درس رفت و به پشت نیمکت‌هایی نشست که روزگاری در آن درس خوانده بود و با دانش‌آموزان کلاس عکس یادگاری گرفت.


<   <<   6   7   8   9      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ