سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 91 مهر 19 , ساعت 10:47 عصر

ماجرای همسر اول محمد بنا چه بود؟

 او تاکید دارد که این زن، همسر او نیست و مادر دخترش است . او و ماریا، سال هاست که از هم جدا شده اند
به گزارش حلقه شهید علیرضا شبانی:محمد بنا که به خواست همسر سابقش، سال‌ها روی حس پدری خود پا گذاشته بود و اقدامی برای دیدار دخترش انجام نداده بود، بعد از بازی های المپیک و توافقی که با همسر سابقش داشت، برای دیدن دخترش به خارج از کشور سفر کرد اما این سفر برای سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خالی از حاشیه و دردسر نبود.

او که بعد از 16 سال موفق به دیدن دخترش شد، با همسر سابقش عکسی گرفت که این عکس روی شبکه اجتماعی منتشر شد و در نهایت به بعضی از سایت های داخلی رسید؛ آنهم با این عنوان« محمد بنا در کنار همسر اسپانیایی....»

این تیتر در حالی برای این خبر انتخاب شد که بیشتر از انتشار عکس، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی را ناراحت کرد چون او تاکید دارد که این زن، همسر او نیست و مادر دخترش است . او و ماریا، سال هاست که از هم جدا شده اند بنابراین نباید در تصویر از او به عنوان همسر بنا یاد می شده است.

در حالی شنیده می شود این موضوع باعث ناراحتی محمد بنا شده است که شاید بی اطلاعی منتشرکنندگان عکس از زندگی شخصی بنا باعث این اشتباه شده است. به هر حال این اتفاق سفر بنا را که سالها انتظارش را می کشید، با حاشیه هایی همراه کرد و باعث شد، سرمربی تیم ملی نسبت به این موضوع گلایه هایی داشته باشد و از این موضوع ناراحت شود، تا جاییکه بعضی دوستانش می گویند شاید همین موضوع باعث شود تا سرمربی تیم ملی در تصمیمش برای ماندن در تیم ملی دچار تردیدهایی شود.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ