سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 91 مهر 12 , ساعت 10:39 عصر

http://snn.ir/pic/13910712225_2012277169e.jpg

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد دانشجویان جهان میثم مصطفی جوکار نماینده وزن 84 کیلوگرم مدال طلا را تصاحب کرد، عباس طحان در وزن 96 کیلوگرم برنزی شد و پرویز هادی نیز به مدال نقره دست یافت.
به گزارش گروه ورزشی «حلقه شهید علیرضا شبانی»، در دومین روز از مسابقات کشتی آزاد دانشجویان جهان، میثم مصطفی جوکار در وزن 84 کیلوگرم در دو تایم متوالی با نتایج 3 بر صفر و 6 بر صفر حریفی از ترکیه را شکست داد و مدال طلای این وزن را بر گردن آویخت.

در وزن 96 کیلوگرم نیز عباس طحان در مرحله رده‌بندی در دو تایم با نتایج 2 بر صفر و 7 بر صفر فولیکا از کانادا را مغلوب کرده و مدال برنز را تصاحب کرد. 

در وزن 120 کیلوگرم پرویز هادی دیگر نماینده کشورمان دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا با کشتی‌گیری از ترکیه پیکار خواهد کرد.

روز گذشته رضا افضلی در وزن 74 کیلوگرم مدال طلا را به دست آورده بود.

همچنین در ادامه دومین روز از مسابقات کشتی آزاد دانشجویان جهان، پرویز هادی در وزن 120 کیلوگرم به مصاف تاها آکگول از ترکیه رفت. نماینده کشورمان تایم نخست را با نتیجه یک بر صفر به سود خود خاتمه داد، اما در تایم‌های دوم و سوم به ترتیب با نتایج یک بر صفر و 4 بر صفر به حریف ترکیه‌ای خود باخت و مدال نقره این دوره از مسابقات را بر گردن آویخت.

هادی پیش از این کشتی‌گیرانی از کشورهای کانادا، آمریکا و اوکراین را شکست داده و به فینال مسابقات کشتی آزاد دانشجویان جهان راه یافته بود.

به این ترتیب با پایان رقابت‌های کشتی آزاد دانشجویان جهان، رضا افضلی و میثم مصطفی جوکار مدال طلا را به دست آوردند، پرویز هادی نقره‌ای شد و عباس طحان مدال برنز را کسب کرد تا جمع مدال‌های ایران در رشته کشتی آزاد به عدد 4 برسد.

وزن‌کشی مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان جهان نیز فردا برگزار می‌شود و نمایندگان کشورمان مسابقات خود را آغاز خواهند کرد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ