سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 91 مهر 12 , ساعت 10:22 عصر

فرار احمدی نژاد از دیوار کوتاه خبرگزاری فارس


هنوز مشخص نیست چرا دکتر احمدی نژاد در یک کنفرانس رسمی خبری که چشم جهانیان معطوف به آن است پر بیننده ترین خبرگزاری کشور را آماج حملات خود قرار می دهد
 به گزارش حلقه شهید علیرضا شبانی: اظهاراتی که این بار در کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور بیان شد یقینا فضای سیاسی کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
احمدی نزاد  حرفهایی زد که با توجه به شناخت ملت از ادبیات خاص ایشان باز هم کسی انتظار شنیدن آن را از شخص اول اجرایی کشور نداشت!
یکی از مجموعه هایی که اینبار سیبل رئیس دولت قرار گرفت خبرگزاری فارس.
 
به گزارش سرویس سیاسی صراط، در حالی در نشست خبری دکتر احمدی نژاد هجمه های سنگینی به خبرگزاری فارس وارد شد که به اذعان بی بی سی و صدای آمریکا ، فارس آنها را داغدار کرده است و برای خاموش کردن صدای این رسانه بیگانگان دست به هر کاری میزنند.
 
همصدایی رئیس جمهور با رسانه های بیگانه در تخریب خبرگزاری با سابقه فارس موجب شد تا ضد انقلاب خارج نشین به سرعت واکنش نشان داده و اظهارات احمدی نژاد را تائید کنند .
رئیس دولت عدالت محور در موضعی عجیب اظهار کرد: یک رسانه وابسته به نهادهای امنیتی چرا باید وارد مسائل سیاسی کشور شود؟!
 
البته وی مشخص نکرد با چه منطقی برای رسانه ها خط قرمز مشخص کرده و آنها را از سیاستی که ما آن را جزء لاینفک دین میدانیم بر حذر می دارند؟
آیا این نظر شما با شعار آزادی بیان که این روزها جزو آچار فرانسه ادبیاتتان است و در همان کنفرانس خبری به آن تاکید کردید در تضاد نیست؟
 
هنوز مشخص نیست چرا دکتر احمدی نژاد در یک کنفرانس رسمی خبری که چشم جهانیان معطوف به آن است پر بیننده ترین خبرگزاری کشور را آماج حملات خود قرار می دهد؟
 
در حالی که خبرنگاران حاضر در نشست خبری رئیس جمهور و میلیونها بیننده تلویزیونی منتظر بودند تا رئیس جمهور با تاکتیک های عملیات روانی اش مستکبران را هدف قرار داده و از کیان و عزت جمهوری اسلامی در شرایط سخت اقتصادی دفاع کند اما اینبار علاوه بر مطرح کردن مسائلی علیه رژیم صهیونیستی و امریکای جنایتکار، خبرگزاری وابسته به نهاد امنیتی -فارس- هم از گزند نیش و کنایه های عالی ترین مقام اجرایی در امان نماند .
 
انتظار این بود شخص اول اجرایی کشور در شرایطی که ملت با بازار ملتهب ارز و سکه که تاثیر مستقیم و غیر مستقیمی بر زندگی آنها گذاشته است و با قیمت نجومی دلار در بهت فرو رفته است پاسخهای شفافی را ارائه کرده و مسائل پشت پرده ای که اظهار کردند را به صورت صریح بازگو می کرد .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ