سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 91 آبان 16 , ساعت 5:29 عصر

دفاع لاریجانی از هیات رئیسه / نامساعد شدن حال حسینیان

به گزارش حلقه شهید علیرضا شبانی به نقل از  مشرق، وکلای ملت پیش از آغاز جلسه علنی، در نشستی غیرعلنی به بررسی موضوع طرح سؤال از رئیس جمهور پرداختند و برخی از نمایندگان موافق و مخالف طرح سوال در جلسه سخنرانی کردند.

در جلسه غیر علنی، علی لاریجانی رئیس مجلس گفته است: اینکه برخی می‌گویند رهبر انقلاب با طرح سؤال از رئیس جمهور "مخالف" است صحت ندارد، اگر مطلبی بود ایشان به بنده می‌گفتند و من به شما اعلام می‌کردم. طرح سؤال از رئیس جمهور اختیار نمایندگان بوده و من نمی‌توانم دخالت کنم.

برخی از نمایندگان مخالف و موافق طرح سؤال از رئیس جمهور در صحن خانه ملت سخنرانی کردند.

علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران به عنوان یکی از مخالفان مطرح شدن طرح سؤال از رئیس جمهور در جلسه غیر علنی سخنرانی می‌کند. گفتنی است حمید رسایی، و حسین نجابت از دیگر مخالفات طرح سؤال در نشست سخنرانی کردند.


 
دفاع لاریجانی از عملکرد هیات رئیسه

سیدمهدی موسوی‌نژاد، نماینده دشتستان نیز به ایسنا گفت: نمایندگان موافق و مخالف سوال از رییس‌جمهور در این جلسه دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند.
وی افزود: عده‌ای معتقدند که با توجه به نیاز جامعه به آرامش، سوال از رییس‌جمهور باید منتفی شود ولی عده دیگر سوال را حق قانونی نمایندگان می‌دانند که منعی برای انجام آن وجود ندارد.

این نماینده اصولگرای مجلس همچنین با اشاره به انتقاد برخی از نمایندگان به عملکرد هیات رییسه در قبال قرائت سوال از رییس‌جمهور گفت: هیات رییسه توضیحاتی درباره اعلام وصول آن ارائه داده و رییس مجلس از عملکرد هیات رییسه دفاع کرده است.

علی لاریجانی در این جلسه برداشت خود را از سخنان مقام معظم رهبری عنوان و تاکید کرده است که ایشان اشاره‌ای به موضوع سوال از رییس‌جمهور نداشته‌اند.

مشاجره لفظی حسینیان و نقوی حسینی

* مشاجره لفظی حسینیان و نقوی حسینی در جلسه غیرعلنی باعث نامساعد شدن حال حسینیان شد.

پس از پایان جلسه غیر علنی مجلس که درباره طرح سؤال از رئیس جمهور تشکیل شده بود و آغاز نشست علنی وکلای ملت، وضعیت جسمانی حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده تهران در صحن علنی خانه ملت بد شد و نمایندگان پزشک مجلس اطراف وی جمع شدند.

بر پایه این گزارش، سید حسین نقوی طی سخنانی در جلسه غیرعلنی مجلس از برخی نمایندگان خواسته بود بیش از این جایگاه مجلس را تضعیف نکنند و نظرات و موضوعات مورد نظر خودشان را به رهبر انقلاب منتسب نکنند.


این سخنان نقوی باعث عصبانیت حسینیان شده و او از جای خود برخاسته و با صدای بلند نقوی را مورد خطاب قرار داده است.

بنا براین گزارش حسینیان که به بیماری قلبی مبتلا است در پی واکنش به نقوی حسینی ، دچار مشکل جسمی شد و نمایندگان پزشک مجلس ، همچنین تیم فوریت های پزشکی گرد وی حلقه زدند.

حجت‌الاسلام حسینیان دچار مشکل قلبی است به همین دلیل چندی پیش مورد عمل جراحی قرار گرفت.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ