سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جمعه 91 مهر 28 , ساعت 11:28 عصر

باید فرهنگ ازدواج به موقع در بین جوانان ترویج شود

حلقه شهید علیرضا شبانی:سید حسین پارسای محبی در فردوس اظهار کرد: ازدواج یک پیمان مقدس و یک رشته آسمانی است که قلب‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌کند و به همین سبب مقدس‌ترین نهاد در نزد خداوند خانواده است.

وی به ویژگی‌های زندگی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: ازدواج حضرت علی(ع) الگوی شایسته‌‌ای برای زندگی اسلامی به شمار می‌رود و امروز نسل جوان ما باید ابعاد مختلف زندگی امام علی(ع) و فاطمه(س) را مورد توجه قرار دهند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردوس از برگزاری دو کارگاه آموزشی با موضوع  سن مناسب ازدواج در شهرستان فردوس خبر داد و افزود: این کارگاه‌ها برای تیم اجتماع‌ محور روستای خانکوک و محلات جوادالائمه و همت برگزار شده است.

* ازدواج آگاهانه راهی برای جلوگیری جوانان از انحراف است

پارسای محبی افزود: ازدواج آگاهانه و به‌ موقع یکی از راه‌‌های جلوگیری از انحراف جوانان است که در این راه باید از بسیاری تصورات و باورهای غلط پرهیز شود.

وی تصریح کرد: مقوله ازدواج یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین فرازهای زندگی هر انسان در طول حیات وی به حساب می‌آید و رسیدن به آرامش، مودت و رحمت الهی بر اساس آموزه‌های قرآنی، در بستر یک ازدواج موفق تحقق پیدا می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردوس همچنین به برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های پیش از ازدواج در طول سال اشاره کرد و یادآور شد: این کارگاه‌ها بمدت 16 ساعت برای دختران و پسران در آستانه ازدواج برگزار می‌شود تا با ارائه آموزش‌های لازم به زوجین از بروز ناسازگاری و پدیده شوم طلاق پیشگیری شود



لیست کل یادداشت های این وبلاگ