سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پنج شنبه 91 مهر 27 , ساعت 10:31 صبح

 

فرود اضطراری پهپاد رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

 به گزارش حلقه شهید علیرضا شبانی به نقل از خبرگزاری آلمان، یک هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی چهارشنبه در بازگشت از مأموریت خود مجبور به فرود اضطراری در کرانه باختری شد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت با اشاره به این موضوع در پایگاه خبری خود نوشت که این هواپیما که از نوع اسکای رایدر است، به علت اختلال فنی در نزدیکی نابلس در کرانه باختری فرود آمده است. ارتش اسرائیل بلافاصله بعد از فرود این هواپیما موفق به یافتن آن شده و تحقیقاتی را در زمینه این حادثه آغاز کرده است.

این هواپیما بر اثر برخوردهای ناشی از فرود اضطراری آسیبب‌های جزئی دیده است. ارتش اسرائیل به دنبال یافتن علت مشکل فنی این دستگاه تحقیقات خود را آغاز کرده است تا از خسارت های احتمالی دیگر در سایر انواع این پهپاد جلوگیری کند.

اسکات رایدر کوچکترین پهپاد رژیم صهیونیستی است که اشغالگران از آن در مأموریت های شناسایی استفاده می کنند، اما به نظر می رسد کارآیی خوبی ندارد. این هواپیما چند ماه قبل به علت سقوط یکی از انواع خود، مورد اصلاح و بهینه سازی قرار گرفته بود، اما تنها با گذشت زمان کوتاهی بار دیگر حادثه ای دیگر ناکارآمدی این نوع از پهپادها برای رژیم صهیونیستی را نشان داد. این در حالی است که رژیم صهیونیستی مدعی است یکی از پیشرفته ترین منابع در عرصه پهپادهای نظامی و جاسوسی به شمار می رود.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ